Lååång Helg!

Är det bara lördag morgon??????
Det känns som denna helgen varit jättelååååång!?
Jag har hunnit med massor.
Onsdag kväll, Rotarys presidensskifte, vilken härlig kväll i strålande sol, välordnat och trevligt.
Tack Vanja och lycka till Anki!
I torsdags kväll var det säsongsavslutning på Munskänkarna, det gick i rosevinets tecken, med en väldigt svår tipspromenad som mitt gäng (tre var vi) kom SIST i!!?? Koncentrationen var nog inte särskilt stor vi hade 4 rätt av 12! Vi blandade ihop stationerna och svarade på fel ställen! Då är chanserna inte så stora.
Nästa år måste det bli skärpning!
Fredagsfika med tjejerna, före jobbet, extra gäster små sådana, på besök från Italien, två underbart söta systrar. Torga hann jag oxå! Bra start på fredagen.

Vad såldes då i affären denna fredag, jo.... en fotogenkanna och tre åror (låååånga och vackra), två gamla Sandersons kretonggardiner i det vackraste mönster Ni kan tänka Er, + 2 stycken leksansdstolar.

 Dom här tre bilderna är från fredagkvällens promenad utmed ån, Svartån, klockan är nio på kvällen och änderna har somnat en stund i dagens sista solstrålar. FRID!
 Stämningsfullt på promenaden.
Vackert, vildvinet kommer sent i år.


ETT par PW:s, planterat på gravarna, gjort Johannas (Westman) mammas rabarberpaj, grillat på altanen, solat och väldigt lite läsning men inte en dag utan Wordpox!!!!!

Det är väl inte konstigt att jag tycker helgen är lång!?
Det är ju bara lördag morgon.
Nu till affären!
Ha en fortsatt fin helg/KRAM C
 
 

Kommentarer

Maria EB sa…
Oj, du har sådan energi! Kul! Hoppas du får en trevlig lördagkväll o en ....lugn??...söndag :)
Maria EB sa…
Oj, du har sådan energi! Kul! Hoppas du får en trevlig lördagkväll o en ....lugn??...söndag :)
Carro sa…
Hehe. Önskar er båda en skön söndag! 😎
Chris sa…
Önskar Er oxå en skön söndag. Jag tror jag ska läsa en bra bok! Kram på Er.

Populära inlägg