Min hjälte just nu



Min hjälte just nu: Finansminister Anders Borg. VARFÖR: därför att han törs säga ifrån! Dom svenska bankerna tjänar gott om pengar men bankerna är missnöjda med höjda kapitalkrav. Men finansminister Anders Borg ger ett klart besked om att det kommer krav på höjda kapitaltäckningskrav på bankerna. Bankerna körde Sverige till kanten av en vulkan. Vi åkte inte i den men det var inte bankernas förtjänst. Dom riskerade svensk ekonomi. Om bankerna inte skärper sina kapitalbaser så handlar det om att snatta pengar från skattebetalarna och det tänker vi inte tolerera, säger Borg. MIN HJÄLTE! Tack för att Du säger ifrån, en kram kan Du oxå få! Tänk att du vågade ha Din frisse oxå!

Kommentarer

Liselotte sa…
Det håller jag med om, nu blev han min hjälte också, trots frisyren
Charlotte sa…
Jag håller med dig....jag gillar folk som har modet att säga ifrån och påverka:). Frisyren gör mig inget, kul att alla inte ser likadana ut;).
Kramkram
Chris sa…
Han är TOPPEN!" Gillar hans frisyr gör jag oxå!/KRAM på Er!
Anonym sa…
Håller med!!

Populära inlägg