Borås Antikmässa

Maken och jag har besök Antikmässan i Borås, det var minst 10 år sedan vi besökte denna mässa.. Vilken liten härlig mässa detta är, lagom att hinna se på 4 timmar. Vi njöt av allt vackert och vi blev så inspirererade. Några saker fick följa med hem, en del kunskap oxå!
En mässa jag varmt rekommenderar. Inget storslaget men väldigt trevligt.

När är Svenskt Tenn fel.........ALDRIG! Detta var den vackraste montern på mässan enligt mej.

Läcker ljuskrona, dock ny men fin ändå, bra tips för den händige.

Allt i en skön mix.

Tolixstolar

Kina 1300-tal, underbart! Urnan är riktigt STOR.

Buddha

Jag älskar dessa idérika montrar. Ingen sak är för stor eller för liten, en del saker är värda lite och en del är mycket exklusiva. Jag gillar mixen, det är bara upp till fantasin att göra något lockande.

 En vacker putti är aldrig fel.

 
En fråga jag har fått är: vad tjänar du på Din blogg? Jag tjänar ingenting jag betalar däremot extra för att jag lägger ut så mycket bilder!
KRAM C

Kommentarer

Populära inlägg