Inner Wheelkväll

Tack Inner Wheel för besöket igår kväll, min affären var uppfylld av glada Inner Wheeldamer.
Tisdagens möte var hos www.inspirationab.se med middag på restaurang efteråt.
Jag berättade lite om affären, om mitt samlande och hur min resa gått fram i antikvärlden.
Vi talade lite om trender, barocken är på väg in som nästa trend.
I ett senare inlägg ska jag berätta om denna trend.

 
Utanför affären i går kväll. Lyktan är tänd 
 
En av världens största kvinnoorganisationer
International Inner Wheel är ett religiöst och politiskt
oberoende
världsomspännande kvinnligt nätverk medöver 100000 medlemmar fördelade på 3895 klubbar
i 103 länder.
Sverige har ca 4500 medlemmar i 109 klubbar indelade i 9 distrikt
 
KRAM C

Kommentarer

Anonym sa…
Tack för en mycket trevlig kväll, både du och affären är verkligen INSPIRERANDE!
Chris sa…
Tack snälla det var så himla kul kväll/KRAM

Populära inlägg