Himmel åh..........

pannkaka så bra han ser ut!! Jens Lapidus, advokaten och deckarförfattaren till bl.a  Snabba cash, den enda bok jag hittills läst av honom, hans romaner handlar om Stockholms undre värld.
Nu har han bytt ämne och kommit ut med en novellsamling, Mamma försökte.
Jag hört och sett flera intervjuer med J L och undrar hur hinner denna man med ALLT?

Gó lördag på Er!

Jag tycker jag har skrivit flera inlägg om snygga och kreativa kvinnor nu är det dags för en karl!
Vilka vackra ögon han har denna charmiga trebarnspappa, men ibland ser ögonen ganska trötta ut med andra ord är han en ganska typisk småbarnspappa!
Jag känner igen ögonen från mina två söner som oxå är småbarnspappor och ibland ser deras ögon lite slitna ut.
Livspusslet Ni vet!?



Vilken kille/KRAM C

Kommentarer

Populära inlägg