Adelövs Julmarknad

En liten koll......Adelövs julmarknad blev det igår, söndag.
Vet Ni, jag är rätt trött på julmarknader, tycker inte det är så himla kul längre!?
Det är nog jag som har blivit tråkigare.
Bra med denna marknad var att den var liten och gullig och med skysta grejer.
Råkallt var det, maken och jag tog en glögg när vi kom hem (vid brasan).
Köpte?
Senap, ostkaka, lussebullar från Falla, lotter i mängder.
 
 Varför gick jag inte tillbaka och köpte dessa fina tumvantar med hästar på?
Inga F, läser Du min blogg hör min bön!
 Barnens självklara favorit

Svinkallt! Men vackert.
 
KRAM C

Kommentarer

Maria EB sa…
Har också nått en stor mättnad på detta. Det blir liksom lite mycket jul oxå. Man är ju nästan uttjatad när julen kommer. Kram PS Ingas vantar är fantastiska! Ds
Chris sa…
Visst är dom fina!
Jag har satt upp granen på trappan redan tyckte det behövdes.
En stjärna har åkt fram oxå!
Stickar du?
KRAM C

Populära inlägg