Böcker

Lite tips i bokväg.
 Njaaa, väldigt mycket Hitler!! Mellan svart och rött är den tredje delen i romanserien
Det stora århundradet, av Jan Guillou.
De tidigare hette Brobyggarna och Dandy.
Jag väntar på nästa bok!!
 Denna ska jag börja NU.
Ser fram emot detta.
Handlingen utspelas i byn Winsford i sydvästra England.
 En jättebra deckare från Sandhamn.
Spännande!
Hemligheten, en bok av Rhonda Byrne.
Visdomens bok kan man säga.
Läs mer om filmversionen här:
Jag har fått den i brevlådan igår ska nu läsa den.
 
Har Du något bra boktips?
KRAM C

Kommentarer

Maria EB sa…
Pallar inte Guillou , fast Staffan gillar dom. Ska tipsa honom. Viveca Sten tycker jag blir allt bättre från att börjat på en inte alltför hög nivå. Håller med om att den här är jättespännande.
Har tagit en paus i nordkorea-boken för att klämma in Davidsstjärnor på ett 1v lån. Får ligga i lite. Den är jättebra. Kram
Chris sa…
Stens Bästa deckaren tyckte jag!
Läser nu Nessers bok, den tror jag på,
Just nu förtätad stämning!!
Kram C

Populära inlägg