Nytt smink!

Hej!
Jag har rensat i sminkväskan.
Har fyndat, köpt upp mig på lite nytt smink, 70% på Noubasmink på ett av våra tre apotek i min småstad. Det blev faktiskt två inköpsrundor.
Oftast blir sminket liggande lite för länge i sminkväska tror jag!
Nouba är ett italiensk makeupmärke.
 Mitt nya smink tillsammans med presentpalmen, en vass liten sak.
Palmen heter Japansk kottepalm eller Japansk sagopalm.
 
 
INFO om Nouba.
 
Nouba är makeupen för dig som vill framhäva din personliga stil, såväl klassisk som trendig, men som samtidigt ställer krav på kvalitet och hudvårdande innehåll. På Nouba ställs högsta krav på såväl makeupens slutresultat som på produkternas hudvårdande egenskaper; makeupen ska kunna bäras dagligen, året om, och bidra med positiva effekter för huden som att vårda och skydda och ge en vacker, välsittande look. Viktiga komponenter i Noubas produkter är därför växtbiologiska ingredienser, naturliga mineraler, naturligt pärlemor av finaste kvalitet och ett naturligt UV-skydd.
 
 
Nu kom jag billigt undan -70%!!!!
KRAM C

Kommentarer

Anonym sa…
Hej Christina!
Kan du se om produkterna är parfymfria!!! Har så svårt att hitta produkter.
Kram och hälsning Eva
Chris sa…
Hej Eva!
Det finns en tjej som skriver om sin sminkning, parfymfri.
Epic me heter hon.
Maybelline och Apoliva har stor sortering parfymfrittsmink.
Finns massor att läsa på nätet.
Noube har oxå en del parfymfritt.
Hoppas du hittar något bra.
Stor kram från mej!

Populära inlägg