Isabel Marant på HM

Snart är det dax för Isabel Marant på H&M!
Höstens stora trendmärke.
Deignern som gör häftiga och bekväma kläder.
Isabel själv bär inget annat än sitt eget märke.
Jag tycker hon ser ut lite som en hippie!
46 år och en riktig stjärndesigner som gör kläder, skor, klockor och solglasögon.
Bor i Paris, gift och är 46 år.

Den långa koftan bara älskar jag!

Isabel Marant började redan sin bana som 14-årig punkare i förorten Neuilly.
Jag har läst mycket spännande om hennes liv!
 
Räkna med kö den 14 november klockan 10.00!!!
Finns inte i alla H&M-butiker.
Bilder från nätet.
 
KRAM C

Kommentarer

Maria EB sa…
Jag gillar IM - en del av plaggen ser så coola ut. Fast det är nog inget för min kroppsform. Som tur är ;) kram
Chris sa…
Vi hinner nog inte få tag i något. Det mest klär dej Maria!
Tjusiga tjej! Kram

Populära inlägg