Inredningsdesigner Lotta Agaton och LAYERED i designsamarbete.

 Hej!

Lotta Agaton är en fantastisk designer, inredare och stylist tycker jag.

I min blogg har jag tidigare skrivit om henne, det tycker jag Du ska läsa.

Läs Här:

Lotta Agaton 

Nu har Lotta ett nytt samarbete på gång.

Ingen glömmer väl hennes samarbete med String,

Stringhyllan som säkert alla kommer ihåg.

Mina föräldrar hade i vårt barndomshem inrett med några Stringhyllor minns jag.

Hon tog verkligen den hyllan till en ny dimension. 

 Lotta Agaton  Ett designsamarbete med designfirman LAYERED.

En kollektion med både mattor och möbler där ambitionen har varit att designa framtida klassiker som förmedlar lugn och tidlöshet i hemmet, över en lång tid.

Bilder från Recidence.

Lotta Agaton är en av Sveriges mest välrenommerade inredare och stylister, och driver sedan 2004 den egna designstudion Lotta Agaton Interiors.

Lotta Agatons nya soffa i boucléetyg pris runt 50.000 kronor.
Tror jag!

Pallarna kostar runt 10.000 kronor, tror jag!
Alla möbler är gjorda i boucléetyg. 

Till gruppen finns oxå en fåtölj.
Mattor som är designade av Lotta Agaton är helt fantastiska.
Kolla in på nätet.


Ett designsamarbete med inredningsdesignern Lotta Agaton och LAYERED. 
En kollektion med både mattor och möbler där ambitionen har varit att designa framtida klassiker som förmedlar lugn och tidlöshet i hemmet, över en lång tid.

Bord och matta designade av Lotta Agaton.

Här en gammal bild, Lotta har här inrett ett barnrum med Stringhyllan.

Kolla in mitt tidigare blogginlägg om Lotta Agaton.

Vilken inredare, designer och stylist hon är,

beundrar henne.

Hälsning C

Kommentarer

Populära inlägg