4 juli fyller jag år. 🇸🇪 Tack livet. ❤️

Hejsan! 

Jag har haft lyckan att fylla år igen.🇸🇪

Känner tacksamhet.❤️

Så många grattis och fina födelsedagshälsningar.

Tack snälla Ni.😘

Ålder har tydligen blivit en väldigt viktigt sak i Sverige,

det har blivit ett land där man helst inte ska bli äldre.

Kanske är dags att tänka på att alternativet är ganska trist!

🥶😱

Jag är i den åldern att jag känner av min kropp, 

lite här och lite där.😇

Men så länge hjärtat vill, vill jag oxå.❤️

Ett glas Champagne är man ju värd.

4 juli 2022.

Efter maten.
Tårta och släkt är en bra kombo!
Tänk kära svägerskor att vi vann över killarna i boule! 

Att bli äldre.


Planterade på gravarna gjorde vi på morgonen.
Det är oxå en del av livet.
Jag trivs på kyrkogården, det finns en ro och frid där.
Vi brukar vandra runt och läsa på stenarna.
Tänk på kyrkogården är det ALLTID folk när man än kommer.
Det tycker jag är fint.

Älskade Charolina❤️


Svärföräldrar.

Svåger, Christians bror Magnus.
Ulf, Christians bror har en minnesplakett, där var vi oxå.

En födelsedag som innehöll det mest.
Tack alla inblandade.

Hälsning från födelsedagsbarnet 
❤️

Kommentarer

Annika sa…
Grattis i efterskott!
Hoppas du fick en fin dag!��
Chris sa…
Tack snälla Annika.
Det blev en fin dag.
Vädret var fint och stämningen var TOPPEN!
Önskar dej en fin sommar.
Stor kram från Christina

Populära inlägg