Utflyktstips! Grafitgrå i Kaxholmen.

Hej på Er i Sommarsverige!

åh, vilket mysigt ställe jag besökte igår.

Tänk att här har jag passerat förbi år efter år utan att veta att detta fina ställe fanns!

GRAFITGRÅ i Kaxholmen.

Nu får Du mitt resetips!

Du åker smidigt av från E4 i Huskvarna eller tar gamla vägen från Gränna.

Jag själv älskar ju vägen över Bunn, svänger av i Linderås på vägen från Tranås.

Grafitgrå upplevelseplats


Grafitgrå är också en upplevelseplats i Kaxholmen, någon mil norr om Jönköping.

En inredningsbutik, ett café och en modebutik i samma byggnad.

 Visionen är att vara en upplevelse för både insida och utsida. 

 Här skapa det där vackra som fångar både ögat och hjärtat på insidan och utsidan. 

Här finns oxå ett trevligt cafe och restaurang.

Utomhus har dom en liten glassbar.

Ja, det fanns verkligen en personlig helhetskänsla i den affär.

Du kan kolla dras grejer på hemsidan.

https://grafitgra.se/

Här kommer lite inspiration från mej till dej.







Sommarhälsning från C
När jag kom hem väntade mina kompisar Karin, Anna och Birgitta med gofika.
Ha det riktigt bra kära Ni!


Kommentarer

Populära inlägg