Det svindlar.......8 år sedan Du dog Charolina❤️

Idag för 8 år sedan dog Du. 

Charolina, vår dotter, fru, syster, släkting, kompis och mycket mycket mera.

Det är Ofattbart…….

Sorgen är så tung.

Livet blev så litet utan dej.❤️

En osynlig röd tråd knyter samman de som är förutbestämda att träffas, oavsett tid, plats eller omständigheter. Tråden kan sträckas ut eller trassla sig, men den kommer aldrig att brytas av. ❤️ —forntida kinesisk tro.


Älskade Charolina Du skulle ju ha livet.
Du älskade livet.

SORG.

Mamma med familj.

Idag den 16 juli Din dödsdag, när jag satte på radio spelades på P4 
 Some die young.
Jag tittade på klockan den var 13.14.
Av alla tusentals åter tusentals låtar spelas JUST den när jag sätter
på Radion..........
Den spelades på Charolinas begravning.



När jag hade ONT och fick ta ett blodprov på sjukhuset i onsdags
då har jag ett hjärta när plåstret togs bort.

Mamma
Älskar dej Charolina.

Kommentarer

Populära inlägg