After Work i Helsinborg

After Work i Helsingborg..........MUMS! Ostron och rosé på Mollbergs, därefter favvokrogen Madame Moustache där serverades den godaste Moules Frites jag någonsin ätit. Hemma igen, nu ser dottern och jag på Let´s Dance, till det äter vi citronmarängbakelse (vi delar en). Jag är dödsimponerad av hur bra deltagarna dansar.
P.S Jag har tagit en PW idag! + ett inköp, en BH. Helsingborg är en underbar stad, vacker, blåsig, trevliga människor, skånsk ,mysiga affärer, bra krogar och min dotters blivande bröllopsstad/KRAM C  






Kommentarer

Anonym sa…
Hej Christina!!

Kul att träffa Dig på Mollbergs. Såå goda moules:en ser ut!! Måste provas på nästa AW! Kram Camilla i Hbg
Chris sa…
Hej Camilla, detsamma. Fick ni god mat? Visste du att Madamen har börjat med ostron 15:- st. Ha en fin PÅSK/KRAM C
Anonym sa…
Jättegott på Bara Vara - men det är ju alltid ett säkert kort! Nej hade ingen aaning! Då får det bli Madamen snart - kanske både ostron och moules.. Ska testa ett nyutkommet vitt vin i påskhelgen. En Semillon - Riverscape. Återkommer om det är värt att tipsa om!!! Ha det gott! /C
Chris sa…
Återkom om vinet. GLAD PÅSKKRAM
Anonym sa…
Vinet var jättehärligt! Friskt, torrt, krispigt - precis som jag gillar det. Testa om du hittar en flaska - tror det ligger på 89:- Såå kallt hos Er?! Brrr...Kram från Skåne
Chris sa…
Tack för tips!
Bättre sent än aldrig.
Kram C 🥂🍀

Populära inlägg