Indiska

Igår tog jag en tur till Linköping. Jag pyntade och gjorde fint hos mor, vi fikade och pratade. Ett kort fikabesök hos dottern, måg och barnbarn hann jag oxå med. Dom gjorde vårfint i sin trädgård.
En snabbvisit på stan blev det, jag var bara tvungen att kolla in våren på Indiska, jag ÄLSKAR ju deras dukar som Ni vet. Tänk så vackra dukar i underbara mönster, färger och kostar bara 249:- för 150x250 cm stor duk. Tvätt efter tvätt blir dom bara vackrare och vackrare. BILLIGT! FYND!




 Kolla in deras nya roliga porslin med kor och elefanter på, vilka bra presenter.


Härliga soliga söndag är här, nu blir det våfflor på altanen. Ska fortsätta att läsa min spännande deckare. Ha en skön söndag/KRAM C

Kommentarer

Carro sa…
Superfina verkligen!!!

Längtar till du kommer ner älskade mammi! :)

Puss!
Chris sa…
Jag kommer snart ska bli såååå kul/KRAM

Populära inlägg