Rödtjut till helgen!

En spännnade och innehållsrik vecka går mot helg, TGF, skönt. Hitills har min vecka innehållet bl.a detta: Stickorna, Zumba, cykeltur, redskapsträning, vattengympa, pack och åter packa (jag är ju med lokal som Ni vet) köra och lasta av å´i ´å på. Maken och jag packar som galningar! Men nu kommer yngsta dottern med blivande maken hem och hjälper till!
Vi ska hinna njuta av lite promenader och god mat oxå! Här kommer tips om ett gott rödtjut till helgen.


Porcupine Ridge Merlot, 14;5%, 22921. 99:-
Porcupine Ridge Syrah, 14,5%, 22996, 99:-
Vinet kommer från Sydafrika.

SMAK:
Rökig, fruktig smak med fatkaraktär, inslag av mörka bär, tobak och tallbarr

Trevlig helg/Nu ska jag fika med mina kompisar sedan fredagshandla och laga mat och baka lite, idag ska INGET packas/KRAM C

Kommentarer

Carro sa…
Härligt!

Ser fram emot att komma "hem" och hjälpa till, och myyyyyysssa. :)
Chris sa…
VÄLKOMMEN/KRAM

Populära inlägg