I Juni!

Oh, what a day! Intensivt är ett lite ord!?
Hängde på låset till Ikeas Kollektion Blå, vi var ganska ensamma! Blått som inredningsfärg har inte varit så stort som det är idag sedan 80-talet. ALLA är sugna på blått igen känns det som. 
Detta är bara en tillfällig kollektion på IKEA.........KÖÖÖÖP!

Mina favvo var:
Fåtöljen Tullsta klädd i jeanstyg och nitar, köp massor, 1.195:-
Blå vas 299.-
Brickbord 399:- (det fick följa med hem).
Mattorna........köp, köp, köp.......ännu flera! Jag köpte en, otroligt billigt!
Linnekudde med volanger, underbar!
Papperdekorationer, ljuvliga.





Brickbordet köpte jag!

Min matta i bomull, 80 cm bred och 3 meter lång kostade 199:- OTROLIGT!
Jag ÄLSKAR mattan men vet INTE var jag ska ha den.......

Efter detta blev det inköp till nya affären papper, etiketter, prislappar och påsar, åh tusen saker till.

Sedan sköta-mamma- dag med inköp, piff, fika och snack.

Nu har maken serverat ett glas rosé, det får väl bli ett glas rött till biffen och salladen sedan sover man gått efter denna intensiva dag. MÅSTE väl kolla lite på Let´s Dance eller........?
Fredag på Er alla/KRAM C

Kommentarer

Carro sa…
Trevlig helg!

Kul med inköpen! :) det blev inget för min del. Tyckte dock den låååånga mattan var fin, men det finns ingen plats för den:)

Tyckte att takdekoratiknerna var bra snygga också!
Chris sa…
Ha en myskväll och njut av helgen/KRAM
Sassa sa…
Har långt till IKEA nu för tiden, men kollektionen ser riktigt spännande ut!! De vågar verkligen ta ut svängarna. Hoppas ha tid att åka dit i veckan. Kram
Chris sa…
Allt var in bra tack å lov! Jag vill ha en stark blå färg, det var lite mesig färg. jag köpte brickbordet. Få se vad Du tycker? KRAM C

Populära inlägg