Vi myser på altanen

Gó, fredagskväll på Er! Är det fotbollskväll?
Jag är inget intresserad men ikväll ska jag titta! Jag hoppas dom går vidare för "SVERIGEFRIDENS" skull, hoppas Ni förstår vad jag menar.
Alla tröjor och grejer som det görs reklam för, måste väl säljas, går inte Sverige vidare får affärerna ge bort grejerna!?
Blå-gult blir kanske snyggt att göra trasmattor av, TIPS från mej.

Efter en vecka (lördagen kvar) i nya affären myser maken och jag på altanen och pratar om allt kul som hänt, alla härliga människor vi träffat, all kul respons vi fått. VILKEN NÖJE!

Idag kom en av småstadens lokaltidningar på besök och ska skriva ett reportage om affären,  det kommer ut i tidningen nästa vecka............. så spännande.


Här njuter maken och jag, i strålande sol!



Penseerna blir bara vackrare och vackrare.

FOTBOLLSKVÄLL på Er/KRAM C

Kommentarer

Populära inlägg