Nu kör vi!


Idag är den STORA dagen, hemsidan för nya affären släpps!
Välkommen in och titta, det är en "titthemsida".
Jag ska fylla på med nya bilder efter hand, hoppas att Du ska hitta något Du gillar.
Jag tar gärna emot tankar och nya idéer, kom gärna med åsikter.

Affären öppnar lördagen den 9 juni kl. 10 -14, all information finns på hemsidan.


 Affärens namn och vi hoppas kunna ge just detta!





Ett litet axplock!

HJÄLP! Skicka gärna hemsideadressen vidare till släkt och vänner som gillar gamla grejer, tack på förhand/KRAM och varmt välkommen/C

Kommentarer

Sassa sa…
Jag gillar namnet och loggan JÄTTEMYCKE´!!!!! Skulle vilja hitta ett nytt namn på min firma nu när vi bor i skärgården. MEN VAD ???
Massor av lycka till kramar<<<<3
Anonym sa…
Vet du vilken webbläsare som passar bäst för hos mig kommer sidan upp i lite konstigt utförande?/ Åse
Chris sa…
Hej Sassa vi ska fundera på namn, det är klart Du ska ha ett som passar/KRAM och TACK

Populära inlägg