Antikbesök

Varav hjärtat är fullt Ni vet! Måste berätta en gång till.
Det var ett så spännnade besök i Kolbermoor, en helt annorlunda "antikaffär", här gjordes gamla grejer om lite, piffades till så att säga. Något vi inte är så mycket för här i Sverige. jag tycker det är jättehäftigt!
Mer sådant!
Den stora kundkretsen kom från Munchen, så "grejerna" kostade ju en del.

 Förstår Ni vad jag menar med omgjort!?
Fikapaus.
 Om jag hade ett fjällhus hade jag köpt eller härmat skidorna med lampetter på, tänk i hallen på en alpstuga eller fritidshus, urläckert!
Ta efter......TIPS!
 Inte säljer jag flygmaskiner i affären!
 Hade jag en fjällstuga hade jag köpt denna lampa eller härmat!
 En oförskämd titt in i antikhandlarens privata hem, såååå himla läckert.
En titt till, för inspirationens skull!
Just love it!
KRAM C


Kommentarer

Maria EB sa…
Visst är det kul att komma ut och se lite annat. Det är jätteläckra bilder - förstår att du fått många idéer till affären nu. Jag såg en superfrän Adirondack-stol som var gjord av gamla slalomskidor i USA. Kanske skulle vara något för händige maken :) Tyvärr var batteriet slut i kameran så jag har ingen bild att visa.
KRAM
Chris sa…
Jag hade gärna sett en bild. Hoppas er resa gått bra, du får berätta. Mitt inspirationskonto har fått ett tillskott. Kul! Imorgon affären! Kram

Populära inlägg