Köket!

Hejsan!
Köksrenovering pågår.........inte alls kul, jo, när det blir färdigt!
Jag ser fram emot att få plocka in i skåp, dekorera och fram för allt skala bort. Om jag kan!?
Känns lyxigt att plocka in i ny kyl o frys, det var ett tag sedan, närmare bestämt 1980!?
Men varför har ingen berättat för mej att det skvätter när man lagar mat på en induktionshäll, ska det vara så???? Fettstänk över HELA spisen, inte klokt! Och man hinner ju inte vända ryggen till så kokar allt! Det går faktiskt för snabbt! ELLER?
Berätta för mej hus ska man göra för att detta inte ska hända???????? Gillar inte nedstänkt spis.
Carro kommer inte att gilla detta inlägg hon hatar alla mina frågetecken och utropstecken och jag bara ÄLSKAR dom, dom uttrycker något!!???


 Renovering pågår!
Min privata snickare in action.
Vi har bytt det mesta och herregud, så många instruktionsböcker vi har att läsa in, alla maskiner är ju nästa som datorer!!??
Ge mej gärna tips i ovanstående (häll) ärende, tack på förhand.
KRAM C

Kommentarer

Carro sa…
Haha. Ny förstår jag inte vad du menar???!!! :))

Love you 😘
Chris sa…
Snygga tecken ilovethem!!?? Kramis
Maria EB sa…
Jag har inte tänkt på att det skulle vara hällens fel. Trodde mest att det skiljer mellan om man steker i olja eller smör. Olja skvätter som tusan på min häll oxå. Smör är mycket bättre. Kolla vad du tycker. Ser ut att bli jättefräscht i nya köket i alla fall :)
Chris sa…
Samma visa med smör, vilket stänk!!! Är det för varmt på plattan? Inte som med den gamla spisen, tror du man kan hämta den på skroten????? Vi ses imorgon. Kram

Populära inlägg