Fredag hos oss!

Hej fredag och hej alla bloggläsare!
Nu tittar jag in och önskar er en fin helg.
Gärna med lite fint väder, i Skåne ska det bli blåst. Inget ovanligt för Helsingborg.
Carro, Andreas och jag (bloggerskan), firar fredag i vår etta. Andreas är bra på att shoppa go'saker.
Vi har haft After Work med Jossan, Carros kompis.
Nu ska vi se Let's Dance!

Vi har pyntat "ettan", jag har varit på Linneas Trädgård, underbara ranunkler hittade jag!

Andreas har köpt en god Rioja. 
Carro doftar av Rituals!
Vi firar fredag.

Vi har pyntat med olika fotografier.

Andreas har shoppat!! Det gäller att hitta lösningar här finns inga grejer men vi har lyckats få ihop det på ett fiffigt sätt!
OBS! Ser Ni snusdosan? En del gillar sådana godsaker!?

Jossan har varit här med påskgodis, mums!

Så här var det på min eftermiddagspromenad vid havet, vackert.

Igår hanns ingen promenad med så idag var det välbehövligt.
Ännu har inte badlusten infunnit sig det dröjer nog ett par veckor till, jag är tidigbadare.

Här tittade solen fram.

Nu önskar jag Er en härlig helg.
Kram på Er, alla i "ettan" hälsar.
Kram C

Kommentarer

Anonym sa…
Asså Ni är ju fantastiska på att se till att lyxa till det och få miljön att se riktigt mysig och hemtrevlig ut! Ni har sånna idéer, After work 👍 Ni är bäst och jag längtar tills vi ses! Kramar från Matilda
Anonym sa…
Kram!
Anonym sa…
Ni är fantastiskt bra på att mysa till det kram på er / Ida H
Miranda sa…
Ni är ju inredningsproffs! ;)
Mysigt med aw med Jossan.

Kramar

Populära inlägg