Sjukhusonsdag

Hej!
Så var det ny månad igen........April!
Vi är kvar på sjukhuset och Carro ligger fortfarande till sängs.
Pappa Christian har sovit hos Carro i natt.
Therese och Matilda skulle idag ha kommit på besök men Carro ska göra en mindre operation,
så det besöket fick ställas in. Kram tjejer!
På måndag ska Carro till Lund för samtal om fortsatta behandlingar.

På morgonen tog jag en promenad till fina Linneas Trädgård. Det märktes att påsken närmar sig.
Vår resa till Lofsdalen och fira påsk blir inte av. 
Några bilder från Linneas Trädgård.







En hälsning från sjukhuset i Helsingborg. 
Kram C

Kommentarer

Anonym sa…
Kram!
Anonym sa…
Vi är så många som tänker på er och kommer ner
Så fort hon känner sig piggare ❤❤❤❤
Puss och kram Tesse
Anonym sa…
Har följt din blogg, som jag kom in på genom Nissaviken då jag letade bulldogsvalp för 2 år sedan. Tycker det är underbart att följa med i småstadslivet inte så olikt mitt liv i storstad, men ändå lite närmare kontakt. Jag har lagat flera av dina
goda matrecept o bakat dina läckra kakor. Jag var i Helsingborg i fredags några timmar o tänkte på dig o din dotter Carro när jag satt på Fahlströms konditori. Beundrar dig o din familj för er styrka o hoppas att Carro får den bästa vård. Kramar Göteborgstjejen Anna-Lena
Anonym sa…
Synd att det inte funkade idag, men det kommer fler tillfällen och dagar för en resa söder över! Längtar efter er! ❤️ Puss och kärlek // Matilda
Anonym sa…
❤️❤️❤️ Kram Ida.m
Chris sa…
Tack till Göteborgstjejen Anna-Lena!
Tänk så ett möte kan uppstå?!
Tack för att Du berättade.
Har Du hittat hund?
Stor kram till dej från mej.💖💖💖💖

Kram till Er alla💖💖💖💖💖💖
Anonym sa…
Det blev ingen fransk bulldogsvalp då alla var bokade istället blev det
en mops från Grästorp o en från Brösarp. Hoppas du o Carro får sova gott inatt. Kram Anna-Lena
Chris sa…
Lycka till med din hund.
Vi hade en Welsh springer spaniel, Ebba hon blev 13 år gammal. Det var en härlig tid.

Jag är just nu stamkund på Fahlmans!!
Kram C

Populära inlägg