Hemma

Hej!
Nu är jag hemma, efter nästan en månad i Helsingborg.
Det kändes lite overkligt att åka hem, men när jag öppnade dörren var det som om jag inte varit borta så länge. Förutom posten och räkningarna!
 
Kollade in huset, kände att är det inte för mycket grejer här, ska jag ta bort lite men nu är det ju PÅSK och nu ska jag ju ta fram saker istället!!
När Ni har varit borta en längre tid och kommer hem får ni aldrig känslan att Ni har för mycket grejer framme??
 
 Hemma!
 
 Hemma!
 
 Fika i solen, betala räkningar
 
 Snart påsk!
 
 Dammade av maken och mej,
det är liksom ett tag sedan!
 
Hemma
 
Hemma
 
Kram på Er alla i Helsingborg.
I morgon kommer Carros svärföräldrar dit och hälsar på över påsken.
Vi ber att allt kommer att fungera bra för Carro!
 
Imorgon ska jag skylta om i affären och fixa till lite.
Önskar Er en fin Dummelonsdagskväll! 
KRAM C


Kommentarer

Anonym sa…
Välkommen hem❤
Önskar er en fin påsk och hoppas Carro och Andreas
Får en fin sådan med sina svärföräldrar /föräldrar
Kram kram Tesse❤❤
Chris sa…
Kram Tesse med familj vi önskar Er en fin påsk.
Hoppas på fint väder.
Stor kram
Anonym sa…
Önskar er en fin påsk hela familjen kram Ida H
Chris sa…
Dej oxå Ida H🐣💛🐥🌾💜
Unknown sa…
Hoppas ni får en din påsk och hinner hämta er lite ny energi 💛 Glad Påsk! Kram Sofie
Chris sa…
Kram Sofie och Glad Påsk på dej!
Hälsa familjen.
Anonym sa…
Glad påsk till er familj från vår familj.
Du både skriver och fotar så fint Christina.
Kram på er! Ida.M
Chris sa…
Glad påsk till hela er familj.
Stor kram Ida🐣🐔🐤🐥från oss alla

Populära inlägg