Svärsonen slår en med häpnad!


Hej!
Helsingborg igen!
Svärsonen hade dukat och lagat mat när vi kom.
Och, vilken mat sen!

Tapas med skumpa!

Nu ska vi fira bygglovet sa svärsonen och korkade upp champagne!!

Här imponerade svärsonen ........han hade köpt färsk makrill, orensad.
Han rensade och fyllde makrillen med lite grönt, salt och peppar.
Vips låg dom på grillen.

Till detta serverad han en romsås, grillad citron, färsk potatis och vit sparris.
Snacka om att vi blev bortskämda.

Kvällens värdpar. Vi satt ute i strålande sol och njöt.
Vi avslutade med en kall frappe. 

Kram C


Kommentarer

Anonym sa…
Hur kommer jag åt pajrecepten ? Är din blogg lösenordsskyddad? De såg ju så underbara ut
Chris sa…
Uppe i vänstra hörnet när du kommer in på min blogg har du en orange prick i den rutan skriver du recept och trycker sedan ok. Då kommer en del recept upp. Eller så skriver du citronmarängpaj så kommer detta recept upp. Jag testa men rabarpajen kom inte upp. Jag lägger upp den! Kram👍👍👍
Anonym sa…
Tusen tack min favoritbloggerska. Du kan verkligen konsten att inspirera både till mat o inredning etc, jag har stor glädje av din energi
Miranda sa…
Grymma Andreas!
Anonym sa…
Kan tro att de smakade fantastiskt! Vilken härlig dag! Kram på er! Ida.m
Trevlig Valborg 🍀🌸
Chris sa…
Trevlig Valborg till er alla👍👍👍
Chris sa…
Trevlig Valborg till er alla👍👍👍
Anonym sa…
Vilken mysig kväll ni fick maten ser supersmarrig ut 👍 önskar er en fin Valborg o 1 maj kramar Ida H
Carro sa…
Supergott! Så fint du gjort min fina man!!!❤

Populära inlägg