Nya huset

Hej!
Förberedelserna för nya huset har börjat på allvar.
 
Huset är ritat av Christian Häggstam, arkitekt
Lövsta Hus bygger stommen på fabrik, dom har hjälpt oss väldigt mycket och är väldigt proffsiga och kunniga.
Lövsta Trähus i Vireda är alltså vår huslevrantör.
Kanonaden ska göra vår bottenplatta.
Byggfirman heter Pelle Bäck, PB Bygg, den firman har byggt ett hus till maken och hans kompanjon en gång i tiden. Så det sammarbetet ser vi fram emot.
Sören Edheimer, Byggkonsult AB, är vår byggkontrollant.
 
Så långt har vi kommit i förberedelserna.
 


 Huset blir vitt!
Nu börjar vi.
KRAM C

 

Kommentarer

Anonym sa…
Fint det kommer bli... Jag kan rekommendera Löfgrens el till elen .. Jätteduktiga killar " min svärsons firma " som redan gjort ett hus på Norraby udde .. Roligt att ha detta bygge att se fram emot ... Lycka till // Gerd
Chris sa…
Tack för tipset Gerd. Det låter toppen!
Kram på dej👍👍👍
Anonym sa…
Verkligen Jättefint!!!!
Det är samma hustillverkare som min mans systerdotter och hennes kille använt och som Roy och jag har kollat upp inför framtida husbyggnation :-)
När ungarna lämnar boet blir vårat för stort ;-)
Grattis och lycka till med husbyggnation!
Kramar
Maggis
Sassa sa…
Ser helt otroligt fint ut! Vilken fin modell av huset. Skall bli så spännande att följa byggnationen. Hoppas att du visar många bilder på bloggen. KRAM
Chris sa…
Jag kommer att informera under byggtiden.
Maggis Lössta Trähus är toppen!
Du får berätta mer om framtidsplanerna.
Kram på er alla❤️❤️❤️❤️

Populära inlägg