Blandat med släkt och kompisar - Carro

Hej söndag!
 
Det är Carro som skiver på bloggen idag. Jag har ett par underbara dagar hemma i Tranås, och ska jag vara ärlig så stannar jag 10 dagar. Jag njuter! Allt har gått så himla bra och dagarna har gått i ett. Träffa kompisar, släkt, utflykter, Stockholmsbesök, promender, shopping, massor av god mat bakning m.m.
 
Vilken underbar söndag det blev. Varmt väder och inget regn.
Vi har suttit ute och ätit med bror och familj.
Sedan kom mina kusiner Per, Nicklas och faster Monica. Så himla kul att träffa dom.
Vi hade allt en mysig eftermiddag! Precis som jag älskar!
  
 Bror och jag.
 
Vattenmelon och fetaost - en höjdare.

 Nicklas, Monica och Per kom med en fin pelargon och blåbärsmaränger. Mums!

Kardemumma- & citronkaka och hasselnötstårta med grädde, daim och jordgubbar.
Recepten finns på bloggen.
 
Här kommer lite härliga bilder från dagarna som gått.

Tesse och Matilda kom för att hämta mig. Vi tog en promenad till Hembygdsgården för lunch.
Fina rosa pioner fick jag också! Mamma och pappa vinkade av.

Besök på nya tomten.
Besök i antikaffären, innan fika med Ida och Tesse på Wienerbageriet.
 
 Fika med tjejerna.
 
 Vi firar att jag kommit hem. Iskall skumpa som jag fick av Hans och Britt.
Direkt levererad av Hans (kyld) när jag kom hem. Tack snälla Ni!
 
 Uppvaktning på Morsdag i efterskott - ett Marc Jacobs armband till mamma.
 
Pappa grillar! Supergrillaren nummer 1.
 
Nu njuter jag av de sista dagarna i ett lite lugnare tempo.
 
Kram på er - Carro

Kommentarer

Anonym sa…
Vilket go det är i denna familj! Carro du ser underbar ut precis som den övriga familjen.
Kram kickan och bosse
Miranda sa…
Härliga bilder! Mycket glädje och kärlek.

Pussar till dig Carro/ Miranda
Sassa sa…
Så härligt att se hur ni kan ta vara på allt runt omkring er. Beundrar dig för din styrka att orka att fixa och dona allt för din härliga familj! Vilket fint hua ni lämnar men jag är säker på att det nya huset kommer att bli lika fint på ett nytt sätt. KRAMAR
Anonym sa…
Underbara ni ... Du är så fin Carro ... O vi gläds med dig att du är hemma o har det så skönt ... Hälsningar till dig o din familj kram Gerd o Rolf
Anonym sa…
Åh vilka härliga dagar Carro 😊 kul att höra några rader ifrån dig kramar från ett underbart Cypern / Ida H
Anonym sa…
Sån fin vecka du har. Så mycket du hunnit med!
Var så mysigt och få träffa dig igen! Njut massor av de dagar som är kvar, du är nog snart tillbaka :)
Kram fina fina vän och hennes familj 💕💕💕 Ida.M
Anonym sa…
Sån fin vecka du har. Så mycket du hunnit med!
Var så mysigt och få träffa dig igen! Njut massor av de dagar som är kvar, du är nog snart tillbaka :)
Kram fina fina vän och hennes familj 💕💕💕 Ida.M
Anonym sa…
Fina bilder och glädjande läsning! Stor kram! /Emma M
Anonym sa…
Så underbart att ni får njuta tillsammans i den härliga försommaren. Jag tänker så mycket på er, gläds med er och skickar Varma kramar Britt-Marie S
Chris sa…
Kram och tack för alla kommmentarer. Ha en bra måndag/C
Monica H sa…
Tack härliga familjen och en strålande vacker Carro för en fin söndagseftermiddag. Det var så roligt att träffa er alla. Ha nu några sköna dagar i Tranås Carro och vi tänker på dig varje dag. Kramar från oss i Ängarp.
Chris sa…
Ängarpsfamiljer/❤️❤️❤️❤️❤️
Carro sa…
Tack för alla fina kommentarer och er omtanke ❤️
Anonym sa…
Ni ser ut att ha haft fantastiska dagar! Vad härligt!!!
Stor kram från Lotten

Populära inlägg