Carro har åkt hem.

 
 
Hej!
 
Idag har Carro rest hem till Helsingborg efter 10 intensiva dagar hos oss. Det var en mycket trött Carro som reste hem. Hennes blodvärden var dåliga, nu behövde hon få blod.
Resan gick bra, tack färdtjänsten, Andreas tog emot i Helsingborg.
 
Vi har haft underbara dagar tillsammans, det har varit många skratt, många upplevelser, många möten och lite sorg ibland.
Tack alla släktingar, vänner och kompisar för allt Ni tillfört dessa dagar.
OBESKRIVLIGT!
 

Vackra Charolina.
Som får stå ut med så mycket.

 Det här är vår tjej!!
Näsan i vädret...........inga problem.........det här klarar jag.......jag kan!
Här drar hon iväg på sin motorcykel.
 
 STORT TACK till Tranås Kommuns hemsjukvård och Tranås Kommuns Hemtjänst, Ni har varit fantastiska.
Hoppas Ni förstår vad detta har betytt för oss alla.
Vi känner stor tacksamhet.
 

Maken och jag har bröllopsdag idag.
Det blev en eftermiddagsfika.
Tårtan är bakad av min kära väninna Marianne och den var jättegod.
 
Jag önskar Er en fin kväll.
KRAM C

P.S Till Carro, nu ringde det på dörren och det var Caj som stod utanför med en underbar bukett blommor till dej och samtidigt ringde telefonen och det var Hjalmar och Christer som ville komma och hälsa på dej. Du ser, Du är eftersökt!!!
Här ser Du buketten, nu njuter Dina "päron" av den och så köper jag en ny till dej när jag kommer till Helsingborg nästa gång. KRAMIS!

Från Caj med familj.
KRAM


Kommentarer

Anonym sa…
Motorcykelbilden!!!
Kram!
Anonym sa…
Härligt att det funkat för Carro i Tranås ,hoppas att hon kommer hem snart igen vill gärna träffa henne o krama om henne ❤ bilden på motorcykeln stämmer verkligen överens med den Carro jag känner 😊 Grattis på bröllopsdsgen kramar Ida H
Chris sa…
Tack Ida H du är så välkommen nästa gång Carro kommer hem/kram
Anonym sa…
Tack Christina då hörs vi framöver Kram Ida H
Monica H sa…
Kan bara säga en sak, full av beundran, att hålla humöret uppe, trots allt. Ha det så bra nu Carro & Andreas. Ett försenat Grattis på bröllopsdagen till C & C.
Chris sa…
Tack Monica💖💖💖💖💖💖
Anonym sa…
Denna cancer!!!
Varför skall en så ung tjej som Carro behöva drabbas??? Ja, Christina och Christian ni har verkligen en vacker dotter. Så mycket glitter i ögonen.....
Som familj gör ni en fantastisk insats! Jag blir så arg på denna cancer...
Kram Kickan
Anonym sa…
Denna cancer!!!
Varför skall en så ung tjej som Carro behöva drabbas??? Ja, Christina och Christian ni har verkligen en vacker dotter. Så mycket glitter i ögonen.....
Som familj gör ni en fantastisk insats! Jag blir så arg på denna cancer...
Kram Kickan
Chris sa…
Jag oxå Kickan, vilken hemsk sjukdom.
Kram på er från oss💖💖💖

Populära inlägg