Mette Rhode Sundström i Sommar i P1

Hej!
Här kommer ett litet tips. Ett favoritprogram startar snart igen på radion i P1.  Sommar i P1.
Här är en av dom jag tänker lyssna på. Jag är nyfiken på Mette Rhode Sundström vd för Lauritz.com




Från vänster: Mette Rode Sundström, vd Lauritz.com. Foto: Anders Foghagen/Sveriges Radio, Sommar i P1 Gruppfoto Sommarvärdar 2014, Foto: Mattias Ahlm/Sveriges Radio 


I en traditionsenligt direktsänd presskonferens vid Sveriges Radio presenterades idag årets Sommarvärdar för Sommar i P1. En av årets stolta värdar av radioprogrammet är Mette Rode Sundström, vd för Lauritz.com. 


Som Sommarvärd kommer Mette att dela med sig av sin personliga resa från livskris till rollen som VD för Lauritz.com. Hör Mette berätta om hur hon hyrde ett hus av Lauritz.coms grundare Bengt Sundström, hur hon fick jobbet- och senare även fann kärleken hos Bengt, om parets gemensamma Passionsfabrik, - de fantastiska historierna bakom auktionsföremålen, - om Lauritz.coms demokratisering av auktionsbegreppet och mycket mer. Allt kombinerat med Mettes favoritmusik. 


Programmet med Mette Rode Sundström sänds i P1 Sveriges Radio den 24 juli 2014 kl 13.00

Jag har inte kolla in hela listan av sommarpratarare ännu, jag brukar dra ut listan och pricka för favoriterna men jag lyssnar på så många jag hinner och det brukar alltid dyka upp överraskningar!!
Kanske har Du kollat in årets lista??
 
KRAM C

Kommentarer

Populära inlägg