Massimo Dutti, mode jag gillar.

Hej!
Massimo Dutti är ett spanskt modemärke jag gillar.
Dom äger oxå Zara ett annan stort spanskt märke.
Massimo Duttis kläder är snygga, kvinnliga, dom har lite attityd.
Prisklassen är TOPPEN!
Här hittar du snygga kläder till ett vettigt pris.
Prisvärt är detta klädesmärke.
Masssimo Dutti har både dam och herrkläder, snygga väskor och fina skor.
Här kommer ett lite axplock.
Nästa gång du går förbi en Massimo Duttiaffär....GÅ IN!
Shoppingen ligger verkligen på låg nivå i coronatider därför hoppas
jag på lite höstshopping.
Tittar jag ut genom fönstret denna dystra kalla och mycket regniga kväll känns det 
faktiskt som september.
Hoppas solens strålar tittar fram igen.

Skorna i skinn kostar under tusenlappen.
Jag som älskar loafersmodeller och det är jättesvårt att få tag i.

Blus runt 700 kronor.




Skinnväska 

Supersnyggt!

Toteväskan är verkligen en favorit, det var i nya Femina
den visades, i brunt skinn.
Färgen blir inte rätt här jag fotade från min tidning.

Vad tycks?
Snyggt va?
Hälsning C

Kommentarer

Populära inlägg