Zebra i Helsingborg, några inköp!

 Hej!
Zebra/Sixtydays är en affär i Helsingborg som jag gillar.
Har handlat där i många år.
Köper inte massor men en och annan lite trevlig sak.
Nu var dom i nya lokaler. Zebra finns som webshop.
Kolla in:

Nya lokaler för Zebra på Kullagatan i Helsingborg.

Ny jacka och nya byxor från Zebra i Helsingborg.
Byxan är slutsåld, detta var sista paret.
Murgrönan trivs i sina urnor.

Kolla in rosenpelargonen i november.
Det blev en jacka med lite färg.

Zebra har mysig inredning.

Dom här byxorna köpte jag.

Jättefin jacka tycker jag.
Varm och gosig!

Gillade denna kjol.
Provade, köpte inte.



Jag köpte dessa byxor i grått.
Lena som sammet.

Min jacka.

Idag på Gustav Adolfdagen hade vi i Tranås 17 grader varmt
och spelade golf i solsken.

Hösthälsning C


Kommentarer

Anonym sa…
Älskar jackan! Du är så snygg i den! ❤️
Kram Emelie
Chris sa…
Tack snälla Em! Stor kram till dej💖💖🍁🍁🙋🙋

Populära inlägg