Första vårfikat i solen med P4 Plus i hörlurarna. Glöm inte att lyssna på radion!

 Hej!

Vilken dag, vilket väder.

Var det den första vårdagen kanske, säger en förtröstansfull bloggerska.

Ut med kaffe, stickning, telefon, bok och padda.

I minkpäls!!

Glöm inte att jag är från pälsstaden Tranås,

Alla tanter i min ålder som bor i Tranås har en minkpäls i garderoben.

Men....varm var solen så det blev istället kort kjol, barbent och på med en T shirt.

tre timmar i solen fick jag.

Med P4 plus i hörlurarna, Ni lyssnar väl på Ulf Elfvings "Mitt

60-tal". Superbra program. Elfvings 60-tal 

Programmet sänds lördagar kl 13.00, Du kan lyssna när Du vill!

Ulf Elving Du är en favorit, gillar Din röst, Ditt personliga berättande.

På fredagar och lördagar nu under pandemin äter vi middag och lyssnar på radion, 

otroligt fina musikprogram.

Rekommenderas!

Jag stickar sjalar som ska ge forskningspengar till 1.6 miljonerklubben,
Kvinnor & Hälsa.

Maken bjöd på ett glas bubbel.
Så här glad blev jag!
En måndag i februari.
Maken gick i shorts och bar överkropp!!

Hälsning C

Kommentarer

Populära inlägg