Inför Alla Hjärtans Dag 2021. Kondiskaka recept.

 Hej!

Idag förbereder jag för Alla Hjärtans Dag.

Ser fram mot vår söndagspromenad med vänner.

På coronaavstånd, det känns bra att utöka tvåsamheten lite.

Önskar Er alla en fin fortsättning på dagen.

Vacker istapp på vårt hus.
Underbar morgonpromenad kallt och soligt.

Har tänt hjärteljus på Charolinas grav idag.

Bakat till vandringsfikat imorgon.
Kondiskakan , den godaste kaka som finns.

Recept på Kondiskaka, jätteenkel att göra.
Gör den!

Gör allt i matberedaren.

Till Alla Hjärtans Dag finns Noblesse som hjärtan.

Så här blir Kondiskakan med Noblessehjärtan.
Kanske provar jag en till Mellon ikväll.

Vilken vinterdag, från mitt fönster ser jag massor av skidåkare på 
sjön Sommen.
Maken har tagit ner mina skidor från vinden så nu är det väl dax!

Lycka till med baket!
Hälsning C

Kommentarer

Populära inlägg