Jag retar ihjäl mej!!

Hej!

Jag retar ihjäl mej!!

Så fort jag sätter på TVn vad är det som visas då, jo vaccinationer,

jag tror snart jag har sett hundra vaccinationer.

Är det så himla intressen att se en spruta tas i armen.

Så fort Coronapandemin förs på tal så visas det när/hur sprutan tas.

Så ointressant.

TV har fått visa-spruta-pandemi-mani.

Jag kan detta nu.......

Har Ni tänkt på detta? 

Visas hela tiden.
Som att det vore en världssensation att få/ge en vaccination.
Läs nedan detta stod i Läkartidningen.
Ibland har det hänt att jag fått sprutan för  högt upp då  har jag haft ont i 
minst en månad efteråt.
Har det hänt dej?


Nedan kan Du klicka på  dr Annika Dahlqvist blogg om Du är intresserad.


Vaccin ska inte ges för högt upp på axeln

Läkartidningen .

Om vaccinsprutan ges för högt och djupt i axeln, kan den hamna i sena eller slemsäck och orsaka en inflammation som kan bli kronisk.

Hälsning C




Kommentarer

Populära inlägg