No 7 mitt nya inköp, fynda just nu på Apotek Hjärtat.

 Hej?

Herregud nu har jag shoppats loss ordentligt.

Jag har i flera år använt Vichys hudprodukter ett franskt märke och varit jättenöjd.

Jag är inte beredd att lägga stora pengar på hudvårdsprodukter.

Just nu behövde jag fylla på mitt förråd av produkter,

hittade på Apoteket Hjärtat en för mej ny serie nämligen det engelska No7.

Det var kanonpriser just nu.

Det slog jag till på. 

Nu har jag provat några dagar och måste säga jag är jättenöjd.

Nu kan jag påstå att jag är utrustat ett tag med hudvårdsprodukter.

PASSA på att FYNDA på Apoteket Hjärtat.

Dessutom har Du 5 % extrarabatt med ICA kortet!

Prisbilden är från 99 kronor upp till 400 kronor.

Ansiktskrämerna 200 - 300 kronor.


Här finns det jag behöver en bra dag- och nattkräm, rengöring, fuktmask, ögoncreme, serum mm.
Det är mycket triple action i texten det låter väl bra? Ha, ha!

Så sköna produkter.
Gunnar Nylunds rådjurshuvud står bredvid.

No 7 har funnits sedan 1930-talet och mycket forskning görs på produkterna.
Allergitestade och dermatologiskt utprovade.

Påfyllt!

No7 är en skönhetsserie från brittiska apotekskedjan Boots som ger dig allt du behöver för att förbättra din egen naturliga skönhet. Produkterna är allergitestade och dermatologiskt utprovade på mycket känslig hud.

Det här märket är det mest såld i UK. Märket har funnits sedan 1930-talet.

Boots No7 Protect & Perfect Intense Beauty Serum

No7 Protect & Perfect Intense Beauty Serum är bevisat att återställa hudens struktur och utseende. Oberoende visat att återställa hudens struktur, synbart förbättra djupa linjer och rynkor med upp till 50% med regelbunden användning. Den första produkten som visat att den kan återställa hudens struktur med långvarig användning. Så effektiv att andra personer kan se en betydande synliga förbättringar i din djupa linjer och rynkor.

TOPPBETYG I AFTONBLADETS TESTBoots No7 Protect & Perfect Intense Beauty Serum har fått toppbetyg i Aftonbladets test av produkten.

  • Hypoallergenisk.
  • Dermatologiskt testad.

Innehåll: 30 ml

SÅ HÄR skrev en tjej på sin blogg:

Jag bodde i London när No7 släppte sitt första serum. Eller, när det blev populärt. Det var ett serum som alla SVOR gjorde skillnad och enligt No7 sålde de slut sin årsförbrukning på 2 timmar över hela England. Detta var efter ett morgon-TV program visade upp resultatet av serumet och avslöjade dess pris. Jag vet att jag försökte få tag på ett serum och expediten på Boots skrattade åt mig. De hade ju vart slut i flera veckor när jag fattade grejen.

Det var typ 2002 som detta hände och sedan dess har det hänt mycket. No7 är fortfarande de ”effektiva budgetserumens krigare” och hittar på bättre och bättre serum för varje år. Kombinerat med stora hudvårdsrutiner och kroppsvård så är No7 ett av Englands största hudvårdsmärken. 

Och de slutar aldrig att utveckla. Nu kommer ytterligare ett nytt serum som No7 själva SVÄR på är det ABSOLUT bästa hittills! Det tog fem år att utveckla och heter: No7 Lift & Luminate TRIPLE ACTION Serum.


Apoteket Hjärtat, passa på att FYNDA!
Hälsning C

Kommentarer

Populära inlägg