En del av mina Banner. Banner=Banderol.

Hej!

Kolla in en del av mina Banner!

Du kanske undrar vad en Banner är?

Det är den bild jag har överst på min bloggsida.

Banner = Banderol.

Det här är en del av dom Banner jag gjort under årens lopp.

Minns inte var?

Torpa, Östergötland.

Läckö Slott, Rörstrandmuseet, Sigrid Storrråda, Västergötland.

Semester, Hemma och Helsingborg.

Hemma, Tranås.

Antikaffär i Österrike.

Hemma, Tranås.

 
Charolinas brudbukett, Helsingborg.

Hemma, Tranås

Tranås.

Antikmässa, Helsingborg.

Hemma, Tranås.

Antikmässa, Helsingborg.

I USA.

I Italien.

Helsingborg.

Magasinet, Höganäs.

By Nina Antikt, Ängelholm.

Antikaffär, Österrike.

Vingård, Ungern.

Magasinet, Höganäs.

Hemma, Tranås.

I Italien.

Hemma, Tranås.

Regnaholm Herrgård, Vingåker.

Visst är dom flesta ganska vackra?
När jag kollar på dom kommer många minnen fram.
Nu önskar jag Er en fin fredag.

Hälsning C

Kommentarer

Populära inlägg