Idag dog min mor. 🙏


I dag efter ett lÄngt, innehÄllsrikt och kreativt liv

dog min vackra mor.

Hon var född 1926.

Hon har levt ett fantastiskt liv.

Hon slutade livet med att sÀga "Jag Àlskar Er alla".

Hon var min mor men hon var inte alltid vÀrldens lÀttaste att ha som mor.

Min mor var konstnÀr och hade en kreativ och stark drivkraft,

 en aktiv person med en stark karisma.

Min mor hade aldrig trÄkigt, hon Àlskade verkligen livet.

Min mor var alltid medelpunkten.

PÄ Àldre dar fick vi mÄnga fina och vackra samtal,

mor blev en vÀldigt lugn person som Àldre.

Hon blev pÄ Älders höst vÀldigt omtÀnksam.

Hon Ă€lskade att ibland blossa pĂ„ en tunn cigarr och 

ta ett litet glas Cointreau med min man.

NĂ€r hon inte lĂ€ngre kunde röka fick Christian blĂ„sa 

lite cigarrök pÄ henne.

Sorgen att förlora ett barnbarn, Charolina tog henne hÄrt.

SÄ lÀnge hon bodde hemma gick hon varje dag

till Charolinas foto och sa ”god morgon Carro”

och pĂ„ kvĂ€llen ”god natt Carro”.

Nu Àr jag Àldst i denna grenen av familjen.

Livet pĂ„gĂ„r.........❤️

Min vackra mor.
En sĂ„ fin bild pĂ„ Charolina och mormor utanför Ölmstad Kyrka.
❤️
Christina

Kommentarer

PopulÀra inlÀgg