Pengar till forskning om Kvinnors Hälsa.

Hej!

Nya pengar till forskning.

Nu har vi samlat in 25.500 kronor.

Jag stickar alpackasjalar och säljer till vänner och bekanta.

Pengarna går till Insamlingsstiftelsen Kvinnor & Hälsa som drivs av

1,6 miljonerklubben och 2,6 miljonerklubben.

Forskning om kvinnors hälsa ligger mej varmt om hjärtat.

Jag vet att detta inte är en stor summa pengar.

Men... tesen "många bäckar små" gäller för mej.

En trevlig och upplysande tidning ingår i medlemsskapet.

Alpackasjalar, varma och goa, enkla sjalar.
Sjalarna kostar 500 kronor, jag betalar garnet och stickar sjalarna.

Om Du är intresserad här har Du uppgifter om föreningen.

Hemma.

4.500 kronor blev det denna gången!
25.500 har det gett allt som allt.

Tack alla utan Er blev det inga sålda sjalar.

Hälsning C

Kommentarer

Anonym sa…
Du har verkligen många goda idéer och är en inspirationskälla. Vilka vackra sjalar, hade gärna köpt mig en beige eller kanske en brun. Men jag bor i Helsingborg. Kram från Tina.💫
Chris sa…
Tack för dom fina orden. 🙏Sjalen i beige är ursnygg.
Har ingen just nu. Men hör av dej om intresse finns. Går att skicka.
Ibland är jag i Helsingborg.
Ha en fin helg.👌
Hälsning Christina
Anonym sa…
Hej igen! Så roligt att jag kanske kan få beställa en sjal av dig. Skulle gärna vilja ha en sjal i färgen beige.. Kan jag nå dig via vintagebyme@hotmail.com? / Tina
Chris sa…
Hej Tina!🍀
Jag tror det ska funka.
Vi hör av varandra.
Ha en fin helg.
Vh Christina

Populära inlägg