Årets snyggaste stickade tröja⭐️🤩👌

Hej!

Årets snyggaste tröja bärs av Victoria Skoglund.

Jag vet att många håller med mej.

Victoria Skoglund är trädgårdsmästare, författare och poddare.

Ägare av Zetas Trädgård.

Zetas Trädgård - Personlig & hållbar odlingZetas Trädgårdhttps://zetas.se

Jag har inget ekonomiskt samarbete med någon av firmorna, jag bara tipsar.

Min blogg har inga inkomster jag bara skriver!

Design, mönster och garn från Knit4u. 

Här hittar Ni många fina tröjor i olika modeller.

Garnbutik Knit4u of Sweden: svensk formgivning ...Knit4uhttps://www.knit4u.se › ..

Priset på just detta stickpaket är 1.900 kronor.

Sedan får Ni sticka tröjan själva.

MY tröja mohair ull alpacka

1 900 SEK

Lättstickad oversized tröja med stor polokrage, i en härlig blandning av NOVA,
 ett tjockt mohair&ull garn och MUSE, ett tunnare handfärgat alpackagarn. 
Stickas nerifrån och upp med två trådar. 
Passar bra med skjorta under eller bara som den är.
 En underbart mjuk och gosig tröja helt enkelt.

En tröja man vill gosa in sig i!
Eller hur?
Victoria är en vacker modell oxå!

Stickpaket Knit4u Enkel Stickning Enkel Stickning Mönster, garn och märke ingår i våra stickpaket

Behöver du stickor finns det som extra val.


Önskar Er alla en fin tredje Advent.
C

Kommentarer

Populära inlägg