Tesses goda nyttiga macka👌Recept.



Hej sköna Valborg!

HÀromdagen var jag hos Tesse pÄ fika.

Hon bjöd pÄ en helt fantastisk god och nyttig macka.

Jag var sÄ glupsk att jag knappt hann att fota!

Men jag mÄste tipsa er.

LÀs OM Tesse hÀr nedanför.

Idag pÄ ValborgsmÀssoafton gjorde jag denna macka till lunch.


Tesses SUPERgoda och nyttiga macka, kakan skippade vi!
En förmiddagsfika i trÀdgÄrden.
Tack Tesse.

Bokklubben senaste lÀsta bok.
SÀger inget för vi har inte haft vÄrt bokmöte Ànnu!
Njaaa.......


Tesses macka 2 personer:

TvÄ rostade brödskivor gÀrna lite grovt bröd
1 mogen avokado i skivor
Pesto
PumpakÀrnor
Droppa över lite flytande honung.
Njut.

Jag hade inget grovt rostbröd hemma sÄ jag tog riktigt rÄgbröd, gott.
Men ett strÄ vassare med rostat!

Supergod mÀttande macka, kakan hoppade jag över.
Agaverna utflyttade idag.

 
Vem Àr nu Tesse eller Therese?
Jo vÄr dotter Charolinas vÀn sedan barnsben.
Hon Àr lika vacker inuti som utanpÄ.
Hon har tvÄ fantastiska barn + ett fantastiskt extrabarn och en lika fantastisk man.
Samt en fantastisk ex. man.
Även fantastiska förĂ€ldrar och syskon.

Hon vÀxer hela tiden, som person.
Utan att bli för mesig......
Det finns FEST i denna tjej!
Kram Tesse.

P.S Om Ni tycker Ni kÀnner igen henne
sÄ var Tesse och jag med i Bytt Àr Bytt pÄ TV 4.
Hon var tjejen som dansade pĂ„ bordetđŸ„łđŸ€©

HĂ€lsning C

Kommentarer

PopulÀra inlÀgg