Virkad vĂ€ska.đŸ§¶

Hejsan!
Hej i sommar Sverige.
Naturen Àr ett under.
Hoppas Ni har der bra dÀr Ni Àr.

Jag blev inspirerad av en vÀninna som virkade en vÀska.
Jag kollade igenom botten pÄ garnlÄdan, alla ullgarner har jag sticka slut pÄ,
gjort handledsvÀrmare.
Hittade tvÄ Bambinogarn i bomull ett gulgrönt och ett
olivgrönt.
Med dubbelt garn och virknÄl no fyra och fasta maskor
blev det en vÀska till ett barnbarn.
JĂ€ttekul att virka igen.
 Fort gick det oxĂ„.
Jag virkade runt sÄ inga sömmar att sy ihop.
VÀskan Àr en axelvÀska med virkat band gjorde luftmaskor och pÄ det ett varv extra
med smygmaskor.
Som förstÀrkning.
Pinnen Àr frÄn en blompinne, maken borrade ett hÄl till mej sÄ jag kunde fÀsta den.
Öglan runt pinnen gjorde jag med luftmassor.

FÀrgerna blev lite lÀckra tyckte jag.

Almas vÀska.

Alma ska fÄ vÀskan + min gamla cykel, bra som extracykel pÄ landet.
Maken har putsat till den.

Min vÀninnas fina vÀska den Àr gjord i ett bandgarn.
IdĂ©er saknas inte hos oss ”Stickorna.”


Om man vill lyxa till det sÄ vÀljer man Pradas virkade vÀska
den kostar 15.500 kronor 😇👌

Hoppas Ni blev inspirerade.
HĂ€lsning C.
đŸ˜‡đŸ§¶đŸ§¶

 

Kommentarer

PopulÀra inlÀgg