Shoppingtur - Världens snyggaste boots är mina!

Igår var en dag i Linköping, f.m ägnade jag åt mor, e.m och kvällen var det Stickornas dag, shopping, fika, fönstertitt. Jag köpte VÄRLDENS SNYGGASTE boots påhejad av tjejerna! Dagen avslutades med ett pubbesök, måndagkväll och på puben var det fullt med folk, jättekul. Pendeln hem, vilken härlig dag! ALLA hade påsar med hem.


Mina urläckra boots Twin - Set, Simona Barbieri.



Jag bara ÄLSKAR dom! Köpta på rea som tur var!?


 Har Ni någonsin varit på en pub och fått kaffet serverat i så fint engelsk porslin? Tekanna fick inte plats på bilden. Vi bara njöt! Till den här puben går vi igen.....129:- för kvällen mat (två rätter att välja på) med ett glas rött eller en öl...........INTE klokt så billigt??? Och gott var det, mums! Som sagt måndag och massor av folk.


Inte sant? Fönstertitt!

Kommentarer

Carro sa…
Sicka snyggingar!!!
Chris sa…
Jättesnygga/Tack för hjälpen och tack för inbjudan/KRAM
Sassa sa…
Nyöppnad pub i Linköping ?
Var har du köpt skorna ?
Var det ESQ du fotograferade utanför med den tänkvärda skylten ? Många frågor !!! Kram
Chris sa…
Puben ligger nedanför Östergötlands Hemslöjd och ska vara en "finare" pub enl. källor!Så snyggt inredd var den. Re
Bootsen är från Lin&Co, ett KAP!
Ja helt rätt där fotade jag skylten. KRAM C

Populära inlägg