En dag på landet

Idag har jag varit på landet, gjort rotmos och lekt med mitt barnbarn, fjärran från reor och köpcenter. Livet kändes väldigt skönt. Maken har jobbat i skogen, sonen snickrat, sonhustrun har såpskurat golv (det ska vara linoljesåpa).



Mina vackra tumvanter med allmogemotiv var varma och sköna att ha idag, jag har inte stickat  dom själv, tack Inga!


Tänk om ett hus kunde tala. Är det inte lite vackert och lite fult?


Finns det något så vackert som enbuskar? Tänk på det EU.


Välanvänd!


Mitt barnbarn provsmakar snön på nya trappan.

Det var denna dag. Nu blir det en tallrik med goda delikatesser, framför brasan. Ett jättegott Ripassovin från Valpolicella.........Herregud vá man kan ha det bra!
GOD LÖRDAGKVÄLL på Er/KRAM C

Kommentarer

Anonym sa…
Tack för all hjälp idag! Kram från k, c o a
Csrro sa…
Låter mysigt!!

Vi far de rätt bra här också:) god middag, nu mys.
Chris sa…
Tack för en härlig dag/KRAM
Chris sa…
Bra att Ni myser/KRAM

Populära inlägg