Sir Richard Branson

OH, dessa "spännande" män med alla sina kosingar! Vad ska dom hitta på? Så här gjorde denna man.
Sir Richard Bransons senaste reseäventyr är inget för kreti och pleti. The Kenyan Safari Camp, som öppnar i slutet av året, låter kanske inte så märkvärdigt - tolv tält med plats för två personer vardera - men lär bli en av naturreservatet Masai Maras lyxigaste och en av Virginimperiets mest spektakulära egendomar. Campens gäster får panoramautsikt över den berömda Serengetiparken där miljontals gnuer, zebror och gaseller rör sig över slätterna från Tanzania och tillbaka. PRIS: högt!
Läs mer på www.virginlimitededition.com


Jag och yngsta dotter reste runt i Kenya och var bl.a på safari i Masai Mara, vi såg alla BIG FIVE!
Jag har tidigare i ett inlägg skrivit om Sir R.B:s reseäventyr den gången var det om Marrakech.

Kommentarer

Har bara hunnit en bit in i Bloggen. Heelt underbar..!!!
Va roligt att veta att du gillar "det inre andliga" livet också.
Då blir det ytliga också mycket roligare..
Ja, haha jag har krympt mitt boende..
Från Tranås-huset till en större Sthlmsvåning vid Sveavägen, till en tvåa i Bromma, vid Iris koloni, och nu en etta i Vasastán bakom Karlbergsvägen.
Det bidde en tummetott..
MEN stortrivs faktiskt..Hahaha,
och utan man, L-G och jag skiljde oss ju för 11 år sedan.
Han är numer omgift och bor i Krämarpviken igen!?.
Vi har inget otalt nu, så det är skönt.
Har en kisse som rumsmaid...
Har haft ett förhållande med en Racerförarkille utanför Arlanda. Men ibland räcker inte kärlek..
Målar för fullt igen,
håller på med en serie från Gamla Stán,
där jag jobbat mesta tiden häruppe. (ca 25 år nu..)
Ska mejla dej om blinget... Vilket härligt liv du lever.
Jag fullkomligt ääääälskar alla djur, så eran resa bland dessa är jag helt farcinerad av..
måste varit uuurhäftigt..
Det skulle vara sååå kuul att ta en lunch om du är här i krokarna... vi hörs..kram från Pihlan
Chris sa…
EWA, välkommen till T, är du aldrig här? Lunch underbart så kul det är att fått kontakt med dej ingen. Andlighet och livet går hand i hand, det är bara du själv som bestämmer hur du vill ha det. Inte sant? KRAM

Populära inlägg