Från affären

Här visar jag några pic´s från affären www.inspirationab.se
Kolla in!
Just nu är det en intensiv period, många turister, gamla kunder från förr som tittar in, MÅNGA ungdomar vilket är jättekul, dom gillar att blanda gammalt, nytt och lite udda kitchigt, precis som jag!
Fokus har legat för mycket på det modernistiska, för länge tycker jag, det blir en bättre balans att mixa, det är vad jag tycker. Köp saker som kan användas, det är min tes.

Stora pampiga kinakrukor från slutet av 1800-talet med en mycket androgyn tavla i bakgrunden gjord av Harry Waldow, sköna Gripsholmstolar, lite mahognymöbler runt om.

Vem vill inte kolla i dessa gamla böcker och dricka ett glas sherry i glasen.

Vem var han? Spännande

Vackra stolar med ny klädsel, tyg från Inne. STOR vacker kristallkrona i perfekt skick.

Vacker kinakruka


Industrivagn, väldigt inne!

Cruisingbrudar på besök i lördags, dom köpte halsband från 50-60-talet. Passade dom som hand i handske!

Mix!


Barstolar Piet Hein, från Fritz Hansen, Danmark. UNDERBARA (varför har jag inte barkök)?

Kinesiska pallar, handskurna och handmålade med blommor och fåglar, ljuvliga!
 Tänk Er en godispåse, blanda och mixa så blir det oftast bra!
KRAM C


Kommentarer

Populära inlägg