Inspiration


Här kommer lite inspirationsbilder från Magasin 36 i Höganäs. Tänk om det låg lite närmare så man kunde göra ett litet besök oftare.
Vem vill inte duka middag på ett så vackert matbord med så underbara stolar?

Jag tycker det är fint när man mixar olika stolar runt ett bord, nya moderna (olika) stolar runt ett gammalt bord eller gamla eller nygjorda stolar i gammal modell runt ett nytt bord, läcker mix blir det och väldigt personligt. Min väninna Birgitta har olika champangeglas och jag samlar på olika snapsglas, min kompis Anki kör olika porslin, fint tycker jag och mycket roligare inte så strikt.
Idag finns alla möjligheter till en personlig stil med alla loppis, antikaffärer och auktioner. Det är bara fantasin som sätter gränser.
Jag blir imponerad av dom som vågar flytta ut sina gränser. Lite till.........och lite till!





Jättesnygga mattor från Day Birger et Mikkelsen.

Övervåningen, i bakgrunden showroom för tineKhome.


I bottenplanet finns den nyinvigda saluhallen. Bloggerska i entrén med stort elefanthuvud i trä. Undrar vad det kostade?
KRAM C
 


Kommentarer

Populära inlägg