En dag.........

.........i bloggerskans liv.

Idag är jag ledig från jobb!

1.Började dagen med 3 dagstidningar, det har ALDRIG varit billigare att prenumrera, erbjudandena avlöser varandra!
2.Sedan längtade jag bara efter min REA-bok skriven av Hjorth & Rosenfeldt, Fjällgraven, den är så spännade.
3. Stickade en stund i sällskap av Malou och Efter 10 på 4:an. En stor kopp kaffe.
4. Spelade Wordpox (typ Alfapet, med okända människor runt om i Sveriges land).
5. Spelade Wordfeud (typ Alfapet) med dottern i Helsingborg, hon har vunnit två gånger!!! Sista gången med fjuttiga 9 poäng, nu är det revanch som gäller.
Båda spelen är beroendeframkallande!
6. Kören....... trala,la,la
7.Handla
8. Bakade Chokladhavregrynskakor (ett lastgammalt recept igen, tänk att jag sparat alla dessa gamla recept)!?
Ni kan få receptet imorgon.
9. Bloggade
10. Packade väskan för ett gympapass med tjejerna. LÄNGTAR!
11. Efter dusch ikväll blir det Tacos, mums, det är ju lillördag så det blir ett glas rött oxå.
12. Mästerkockarna på TV ser jag fram emot.
13. Det kommer att bli en brasa ikväll oxå!
14. Jag kommer att avsluta dagen, som jag började den, med bok och spel.


Jag säger som jag alltid sagt, tänk vad en liten gumma kan gnoooo!
Snart Gympa/Ha en fortsatt bra dag/KRAM C


Kommentarer

Maria EB sa…
Åh, vilken härlig dag med bra blandning av aktiviteter. Kram
Chris sa…
Så är livet/KRAM

Populära inlägg