Magasin 36, Höganäs

Hej!
Vardag igen!
Hoppas Ni har det bra?
Efter nästan en vecka i Skåne har jag mycket bilder att ta hand. kameran har gått varm.
Det händer så mycket kul!
Idag får det bli Butiken/Magasin 36 jag tröttnar inte........igen åh......igen!
Jag har skrivit om denna affär fler gånger på min blogg!
Där händer alltid något nytt, nu bygger dom ut med flera nya entreprenörer som har olika firmor, så spännnande.
Vi var där på midsommardagen och det kanske inte var den bästa dagen vi valde!?
Invasion..........ungefär,
men med en skön feeling!
 
Butiken/Magasin 36 är alltså en inredning-, antik-, klädbutik i Höganäs i Skåne.
Där finns oxå saluhall, café, restaurang och diverse olika affärer och lite rester av det gamla Höganäs, stengodset alltså.
Kolla in bilderna och blir Du INTE nyfiken nu blir Du det aldrig.........eller hur?
Är Du i faggorna, gör ett besök, kolla gärna in deras facebooksida.



Jag gillar mixen av grejer.........inspiration!

 
 Saluhallen i nedre planet, restaurangen på det övre, här serveras brunch.

Bloggerskan i saluhallens bröddisk.
En vacker blus blev det oxå, kanske visare jag den en annan dag!
Jag bara njuter, det syns va?
Tack värdparet för denna gång!
KRAM C 


Kommentarer

Maria EB sa…
Du lyckas jättebra - man blir supersugen på Skåne, Höganäs o Magasin 36. Kram
Chris sa…
Ett sommarmåste Maria! Men du har det väl gött du är!? Sommarkram

Populära inlägg