Tack, ellevrantören!

Ha, ha jag är jätteglad, jag har vunnit en tävling, svarat på frågor om el och en avgörande skiljefråga.
Och jag vann! Priset var: 2000:- el, det dras av på nästa elfaktura.
Stort tack till Tranås Energi, som ringde på morgonen och berättade.
 
I vår småstad har vi haft Näringslivsvecka en mycket stimulerande sådan. Där ingick denna eltävling som jag vann.
 Det gamla vackra Tranås Energi vid Svartån.
Det nya Tranås Energis kraftvärmeverk som just nu byggs.
 
Vår näringslivsvecka innehöll föredrag, frukostklubb, designauktion, Design outlet, zumbauppvisning, öppet hus på stadens företag, golftävling, after work, tivoli och jag lovar detta är bara en liten del av det som hände förrra veckan.
Jag bevistade en föreläsning med Stefan Fölster, nationalekonom, jättespännande och lärorikt.
Numera är han chef för Reforminstitutet.
Banken bjöd på bio, tack banken!
 
Tänk att jag vann/KRAM C
 
 
 

Kommentarer

Populära inlägg