Råsaftscentrifug???

Jag vill köpa en råsaftscentrifug...........heter det så förresten???? En sån man gör juice i!
Av gröna blad, ingefära, chili, avokado och sånt Ni vet!? Nyttiga grejer alltså att inta på förmiddagen. Jag har kolla olika tester på sådana pressar och kommit fram till en OBH Nordica Piano Black Vitamin Pro.
Är det någon av Er som erfarenhet av sådana här prylar? Snälla hör av Er.


Denna ska vara bäst i test.
Tänk Er en liten nyttig hutt på morgonen.
Jag är lite fascinerad av Renée Voltaire har läst hennes recept flera år, inte gjort något ännu, jag har köpt en del av hennes grejer. Hon måste vara en makalös affärskvinna eller...........??
Hon har en blogg www.reneevoltaire.se där finns mycket läsvärt men.........det får inte gå till överdrift!
Rödbets shot

3 shots
2 rödbetor
1 stor bit ingefära
Skär bort det yttersta skalet på rödbetorna och ingefäran och juica!
Vad tror Ni, är det värt att ett försök?????
KRAM C

Kommentarer

Maria EB sa…
Har också läst om o av Renée. PR-geni verkar hon vara i alla fall. Priserna är galet höga. Men det finns en lantbuljong som jag verkligen kan rekommendera. Måste också erkänna att vi har en råsaftcentrifug....som vi aldrig använt. Är sugen på att pröva, men den verkar lite meckig o tar upp halva köket. Kram o lycka till med juicandet!

Populära inlägg